به گزارش مهر، عصر پنجشنبه محمد امین که یکی از کارکنان اداره راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بود پس از تخلیه قیر برای انجام عملیات راهسازی روکش آسفالت در منطقه «روتک» از توابع شهرستان زاهدان در مسیر برگشت مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت و ربوده شد .
مجتبی خانجانی، رئیس شورای تامین و فرماندار شهرستان زاهدان در این باره گفت: با وقوع این گروگانگیری تحقیقات ویژه پلیس برای نجات وی و دستگیری آدمرباهای شرور آغاز شده است. فرد ربوده شده یکی از کارمندان با سابقه و قراردادی اداره راه و شهرسازی بود که هنوز از سرنوشت وی خبری دردست نیست.
تحقیقات برای شناسایی سرنوشت کارمند ربوده شده در پلیس آگاهی ادامه دارد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته